torsdag 26 maj 2011

Om filten som försvann.

Föga förvånande försvann min fina picknickfilt på Valborg. Den här gången var det inte jag som var full och slarvig utan alla andra. Någon ryckte den troligtvis från min väska i något tumult. Nu är sommaren snart här och jag vill ligga på en gräsplätt och njuta av solen. Jag har letat filtar på stan men utan resultat. Ja, jag vet att det finns på Åhlens men de föll mig inte i smaken. Jag vill ha glada färger och romantiskt mönster. Typ.
Tips någon?
Uppdatering: Jo, det ska vara sån med plastad baksida. Ni vet.

1 kommentar:

  1. Å, jag har tyvärr inget tips men skickar 100% förståelse. Picknickfilt är definitivt en must-have såhär i försommartider.

    Vi har en vit-röd-rutig som vi tog med till paris för några helger sedan, och sen gick vi runt och låg på den i varenda park. Mycket bra med filt.

    SvaraRadera